اجاره لیفتراک
نوشته شده توسط : atiemoeini

نکاتی جذاب درباره اجاره لیفتراک دیزلی

اجاره لیفتراک دیزلی در فعالیت‌هایی نیازمند به ‌سرعت بالا و زمان محدود انجام می‌پذیرد. بدین ترتیب به مدد این ابزارها امور باربرداری را در کوتاه‌ترین زمان و با حداکثر سرعت به انجام می‌رسانند. لیفتراک‌ها ازنظر نوع سوخت مصرفی به برقی، فسیلی و گازی تقسیم می‌شوند. که نمونه‌هایی فسیلی چون بنزینی یا گازوئیلی کارکردی سریع‌تر را ارائه می‌دهند. ولی باید در فضاهای باز و بدون سقف به خدمت گرفته شوند. سهولت استفاده، اتاقک کاربر بزرگ، کارایی قدرتی و پوشش وزن‌های مختلف مانند ۱٫۵، ۲، ۲٫۵ و ۳ کرایه لیفتراک دیزلی را بارونق بالایی روبرو ساخته است.

ازاین‌ رو انتظار می‌رود، همپای جرثقیل‌ها توان حمل بار با اوزان بسیار بالا را داشته باشند. ولی به‌هرحال محدودیت‌هایی همیشه برای لیفتراک‌ها وجود دارد. بدین ترتیب اجاره جرثقیل جایگاه خاص خود را در حمل بارهای حجیم و غول‌آسا داشته است. با این توصیفات لیفتراک‌ها حتی از نوع دیزلی پرقدرتشان توانایی همپایی با جرثقیل‌ها را ندارند.

لیفتراک دیزلی چیست؟

لیفتراک دیزلی همانند نمونه‌های دیگر این ماشین دارای ملحقاتی چون دکل و شاخک است. تنها تفاوت آن نوع موتور و سوخت مصرفی آن است. موتور دیزلی و سوخت گازوئیلی که در این لیفتراک مورداستفاده می‌باشد، به این ماشین قدرتی فراتر از نمونه‌های رایج بخشیده است. بدین ترتیب به اجاره لیفتراک از نوع دیزلی برای بارهای فوق سنگین و ارتفاعات بسیار بالا اقدام می‌کنند. به مدد این ابزار و راندمان سوخت پایین و هزینه‌های جانبی محدود و سطح بهره‌وری عالی این دستگاه، کارفرمایان صرفه اقتصادی بالایی را نصیب خود می‌سازند.

 

اجاره لیفتراک دیزلی در تهران:

در لیفتراک‌هایی با موتور فسیلی به حتم لیفتراک‌های دیزلی با سوخت گازوئیلی ازنظر قدرت یک سرو گردن برتر هستند. نوع خاص احتراق درون موتور قدرت فوق‌العاده زیادی به این ماشین‌ها می‌بخشد. بدین ترتیب حتی توانی بیشتر از نوع بنزینی را از خود ارائه می‌کنند. ازاین‌رو به حتم وظیفه حمل‌ونقل بارهای فوق سنگین را به لیفتراک‌های دیزلی واگذار می‌نمایند. این لیفتراک‌ها توانایی جابه‌جایی بارهایی از ۱٫۵ تن تا ۷ تن رادارند. به همین دلیل در برخی از کارخانه‌های تولید ماشین برای حمل اتومبیل‌ها از آن‌ها استفاده می‌شود. بدین ترتیب اجاره لیفتراک دیزلی در تهران برای اوزان بالا و ارتفاعات زیاد حتماً گزینه‌ای ایدئالی است.

 





:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: